Houd er rekening mee dat ik hier met 8 europallets ga werken die niet teveel regen en vochtigheid hebben meegemaakt.
Als eerste stap kan je beginnen met de pallets zoveel mogelijk te schuren om van de ruwe randen te verwijderen. Hoe meer ze geschuurde zijn, hoe beter en comfortabel het bed zal zijn aan het einde.
Door ze naast elkaar toe te voegen, realiseerde ik me dat ze te lang waren voor mijn kamer, dus ik heb besloten om het bovenste/kopzijde op 90 cm te zagen, voor een totaal van 2,10 m, en voor het zagen heb ik besloten om mijn precisie laser decoupeerzaag te gebruiken…
Omdat het hoofdeinde slechts 60 cm hoog is, maak ik hier 2 verticalen standaarden die ik op de achterkant van deze paneel schroef zodat het ten einde een totale hoogte van 90 cm woord.
Om dit te doen, teken ik hier 2 lijnen, en zet de 2 stukken klaar om ze vast te schroeven...
Hier heb ik besloten om gebruik te maken van afvalhout van een ander project een piano effect te krijgen en ik zet ze direct om de achterzijde van het hoofdeinde van het bed… Het paneel word nu gespoten met wit om met de platformzijde te passen...
Kijk eens hier… een mooie en goedkope platform bed voor jou.
Zoals altijd ben ik blij om in de beschrijving van de video een gratis plan met je te delen in het geval je het zelf wilt maken…
En als je onze projecten leuk vind, kun je ons steunen door deze video te delen met je vrienden en familie... Dat helpt ons om nog meer van deze video's te maken.